Qualsevol infracció normativa, legal o ètica de qualsevol matèria relacionada amb el Consorci Sanitari Integral que pertanyi a algun dels següents blocs:
Matèries relacionades única i exclusivament amb casos assistencials i matèries tractades per les Unitats d’Atenció al Ciutadà
Qualsevol persona física o jurídica amb relació laboral o professional amb el CSI, independentment de que la relació estigui vigent, hagi finalitzat o encara no s’hagi iniciat al trobar-se en una fase de negociació o en un procés de selecció.
Si requeriu algun tipus d’informació pública, segons la normativa vigent, podeu consultar el Portal de transparència
Hi ha tres formes de presentar l’alerta al web:
Totes les opcions permeten adjuntar fitxers.
No cal. Es pot fer l’alerta de forma:
Cadascuna de les vies compta amb els següents mecanismes:
El Sistema proporciona una contrasenya, que es pot descarregar o copiar i que permet consultar les actualitzacions sobre l’estat de l’alerta presentada, per això, és important no perdre aquest codi.
Si es tria l’opció introduir el correu electrònic, el Sistema envia a la adreça introduïda les actualitzacions de l’estat de l’alerta. L’ús d’aquesta opció no desvetlla la identitat de la persona que alerta, ja que el correu no queda enregistrat al Sistema ni es visible pel responsable.
Sí, un cop presentada l’alerta, amb la contrasenya, es pot accedir i visualitzar comentaris o missatges introduïts per la persona responsable del Sistema i donar-los-hi resposta. Per tant, no cal crear noves alertes per afegir nova informació.
Està gestionat per l’Àrea Jurídica del Consorci Sanitari Integral.
La persona responsable del Sistema Intern d’Alertes únicament es comunica amb la persona que ha presentat l’alerta a través del propi Sistema, enviant missatges, actualitzacions, sol·licituds d’informació, etc. Això permet garantir l’anonimat i confidencialitat de les informacions contingudes i fer un rastreig exhaustiu del seu tractament.
Es dona acusament de rebuda en un màxim de 7 dies naturals a comptar des del dia següent a la presentació de l’alerta i es resol en un termini màxim de 3 mesos a comptar des del dia següent a l’acusament de rebuda.
Aquests terminis es poden ampliar motivadament i per escrit a causa de les circumstàncies del cas. Si és el cas, s’informa a la persona que alerta.
Totes les comunicacions (incloses l’acusament de rebuda i la resolució) es fan a través del propi Sistema. La persona que alerta pot visualitzar-les introduint el codi de seguiment que es va generar al presentar l’alerta.
El Sistema garanteix la confidencialitat de totes les dades introduïdes i, si la persona ho desitja, el seu anonimat. El Sistema està articulat per tal de proporcionar una absoluta traçabilitat de les accions dutes a terme amb les informacions rebudes i per garantir els principis inherents a qualsevol investigació.
dgsdgs